BWHAHA XD

ja har typ lagt in alla dom här inläggen på en dag *himlar med ögonen* snacka om att jag har ett tråkigt liv! inget annat å göra lixom.....Hmm jag borde skaffa mig en hobby. Dansa är juh kul. Och rita. Och jag bara älskar att sjunga. Det borde finnas nån "sport" som går ut på nåt med twilight. dom skulle få miljoner medlemer .....Vrf har ingen vuxen kommit på den iden? asså å dom fattar inte vrf barn/ungdomar/bebisar kallar dom tröga -.- dom har juh inga bra idér typ. Joo gröna lund å godis å massa sånna saker. Men seriöst. Skolor. Läxor. Psykhus/BUPP/bris/kuratorn. Städsaker. Jobb. Pengar (inget e gratis asså) Ansvar ......massa trista saker lixom. ORKA DET. eller orka inte det. vrf säger man orka...för de e juh ett orka inte igentligen O_O

YES brorsan har ändrat sig (L) han tänker ladda ner twilight<33 äntligen!!! han har vägrat as länge.....men inte längre ^^
undra om han kan fixa new moon oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0