GAMMAL YRKESSKADA

xD   hai hai igen :D   ni e beroende av mig (L) gullit ^^       du gick in på min blogg! :P ni gör mig så stolt :D

men jag skulle juh städa rummet då. Och jag drar in dammsugaren å sen så orkade ja inte mer så jag la mig ner på golvet å skrek "AAAAAJ" å då kom mamma då.
M-mamma.     J-jag

M-va hände?
J-Jag fick jätte ont i ryggen *snyft*
M- Men oj då
J- Jaaaaa D: jag orkar nog inte dammsuga för ja måste böja mig ner då!
M-hmm jaja du behöver inte skura å damsuga då men du kan väl iallafall plocka in kläderna i garderoben`?
J-Jag kan försöka * ställer sig upp går långsam till garderoben lägger in kläder för varje tröja stönar till lite.
M- Okej jag fixar *suck*
J-tack mamma! jag ska damsuga och så i morron (L)
M_ äh jag gör det nu.

å så satte ja mig vid datan ^^
asså bara så ni vet e ja igentligen inte så bortskämd jag har försökt med det där många gånger å de brukar typ aldrig funka men har man läst hennes böcker (hon på bilden) så funkar det mesta <333 hon äger! hon skriver TWILIGHT lixom.....hon.....ÄGER.......guh undra hur hon gör igentligen?? hon måste ha bra fantasi. å bra på å lägga in knark iböckerna. Twilightberoendeknark (L) de e nog de enda BRAAA knarket XD


Kommentarer
Postat av: Moian

^^

Bra sätt att komma undan städning. :)

2009-06-07 @ 17:34:48
URL: http://www.nogg.se/frihetenfinns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0