jaha försent :S

Ja.......TACK FRIDA ^^ ditt tips funkade igår :P hihi när mamma fråga om ja sovit gött i morse sa ja Nae å hon sa vadårå? å ja sa Jag fick gå upp några gånger för jag hade jäääätte ont i öronen. å hon sa Har det gått över? och jag sa Nej :'(   *pressar fram tårar* sen fick ja gå till skolan endå -.- sen fick ja gå hem klockan nio O_O å nu e ja här....som straff (asså varje gång ja låsas va sjuk å får gå hem så blir ja antingen sjuk lr får otur) Denna gång är jag as yr och allt snurrar.
Oxå sa jag till tjejen som ja gillar att ja gillade henne....Hon svarade "Gillar du mig?jaha...."  å då skrev jag "Ja gör jag" Hon svarade "Jaha jag gillar dig lite oxå på "det" sättet" å ja blev juh as glad å sen skrev hon "Men har slut på pengar" ....Ignorerar hon mig lr HAR hon slut på pengar`??Det ringer :O   tänk om de e hon från nån annans mobil. Hemligt Numer.   Okej brb ska svara.....

tbx X____x

de VA hon.....hon hade typ lunchrast (tidigt!?)  men iaf sa hon massa saker å ja sa massa saker. Sen sa hon att hon kanske inte riiiktigt gillam ig på de sättet ...............sen sa hon att hon ej visste :(  men lixom ja har allti otur juh så hon kmr säkert inte gilla mig D:  aja jag sa de jag tyckte iaf ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0