såå

Hmm ja kmr nog skriva ganska mkt för frida å ja kanske tappar snack grje XD

Så har ni några sommar planer? :)  Min e å ha datan :P ja ska väl försöka komma på nå annat oxå men de e inte så lätt!!!! En Chattlös dag kmr väl va när ja e hos frida :) Natta......Okej så här kmr våran dag se ut xD Ja kmr vi badar kupolen pizza ställa upp tältet typ å sen marmellows å V för vendetta å sen popcorn å sen pettson å finud XD hahaha aa å sen vet ja inte.

Vi ska väl till värmland mamma å ja oxå.....
Men när de vet ja inte O_O Sen där kmr de väl va trök å carmt.....Varmt e juh tragiskt om de e där. För där kan man ej bada någonstanns odm har Älven men där e de för strömt och kallt för att man ska kunna bada O.o

Österlen (skåne) i juli me pappaå  marriane :S vill absolut inte! Men aja en vecka kan man väl försöka stå ut D:

Ja annars ska ja va hemma i regnet (OMG REGN SOM i FORKS I TWILIGHT HAHHAHAH) (okej regnet gör så man e inne å de gör mig hysetirisk galen då å då som nu xD )
I morron ska ja bete mig som de e as varmt även om de snöar! de km blåas å regna ja vet. men shorts å linne endå :D De endå dåliga e att när mitt hår lbir blött (Regn lr bada just bada frida förbered dig på att änr vi badar......)........så blir mitt hår allti  cp...De blir platt! Ja passar bara i lit ruffsigt. å så läggere sig bakom öronen å då ser ja ut osm n typisk häst nörd D:
om tre dagar kmr twilight iaf å då kmr ja ha nå å göra i en dag! (wow.....) Men aja :(:(

Asså vill ni ha sims tre? För de verkar typ som sims ett tkr ja ....Men ja vill endå ha de XD sims beroende :P
på tal om beroende så e ja beroende av frida idag *flina* Så där ja! FRIDA ÖVER HELA VÄRLDEN och henne katter...... å en bild på mig ^^ Aja men hoppas  ja kan flytta till Falun då kan vi bli mer än msn kompisar ^^ Åh de ska bli underbart XD Hah ja kan skryta om dig å du kan skämmas om mig! de kmr bli bra de *fniss*
OMG ja måste ha SCKER serri annars kmr ja förlora mor frida........Aja nu har vi börjat tävla så måste snacka me henen nu :D säger till vem som vann sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0