SKOR!!!oooch en bikini

HEEEEEEJ xD  uhn idag har ja knappt skrvit nåt juh D: känner mig låg....
Men iaf ja har en ursäkt!!!! Ja har vari i e-tuna å shoppat....Inte direkt "shoooppat" Men en bikini skor å ett skissblock :)
Bikinin e fiiin , först tänkte ja köpa den här.... sen så va den ful...Men hittar je bilden på den ja har nu :( Men min e guld,vit å svart randig :) ....Sen köpte ja skor >:D fö min andra har gått sönder under...å om man skakar på den ramlare ut saker från där tårna e ...Sååå dom va utslitna hittar ingen bild på dom nya hlr...*suck* dumma ecco

men nu ska ja äta chokladpudding :) hejdå

Kommentarer
Postat av: Frajduuus

Mina skor har också gott sönder under så det kommer in vatten :( och jag hittar inga andra snygga skor :(

2009-06-14 @ 00:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0