Vegetarian :S

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaai <33333333333333333 asså kolla för nån vecka sen så bestämde jam ig för å bli vegetarian juh å först gick de jätte bra men nu e mamma trött på att ja e de så hon lixom lagar bara köööött till middag !  Så de känns som ja svälter O_O   så jag får äta typ potatisen bara lr nåt......TORRT.
Sen kom ja på att ja aldrig kan äta på Mcdonalds typ.... å lixom ja ääälskar mcdonalds D:  men aja....FÖRSEEENT.....de e inte mitt fel att dom ska mörda kosor....om dom tänkt genom de kunde dom fortfarande haft mgi som kund ju....

idag ska ja typ till bibblan :P   ska låna TWIIIIIIIIIIILIIIIIIIIIIIIGHT 4 ^^    umg va ja älskar den serien.....seriöst den äger! tänk om de vore verkligehet lixom *suck* ja vill va Bella....nee Alice......Bellice.....alilla blandning av dom iaf. Om ni ej gillar twilight ska ni ej läsa min blogg....då e ni förädare ZÅDEZÅ. 

Brb en av mina cpbästisar har loggat in :@
Så tbx......asså ja fattar inte vrf dom inte fattar att ja e sur på dom!? dom e juh helt dryga........Kolla för er som inte vet : dom sa till Eva (kuratorn) att ja skärde mig (FALSKT    typ)  strippar i cam (DOM SOM GÖR) å att min pappa slår mig (VA FAN) å mkt mer lixom.....å¨ja fick juh damp på dom....å dom säger att dom gör det för mitt eget bästa. Polisen ska ta min dator å kolla igenom den (!)   å sen ska dom medlea min mamma när jag kan komma dit. Eva ska snacka med mig två gånger i veckan å jag får ej sova över hos någon å min Cam e spärrad.......LIXOM FATA VRF JA E FÖBANNAD.
blusch asså.
uäk
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aja ska dra till bibblan nu (L) ses ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0